Translate

Sunday, August 4, 2013

මොකද කෑල්ලක් දා ගන්න බැරිද...? Part 3

දැන් එහෙනන් කෙල්ලගෙන් කැමැත්ත අහන විදිය බලමූ.මම හිතන්නේ අදාල කෙනාගෙන කැමැත්ත ගන්න තියන හොදම ක්රමේ ඇයත් සමග කෙලින්ම කතා කිරිම... ඔබ ඇයට නංගී හෝ අක්කේ හෝ මොක කියල හරි කතා කරල කියන්න මට ඔයත් එක්ක කත කරන්න ඕනි මට
වෙලාවක් කියවනද කියල. කවදාවත් ඒකි මූනට දමල ගහල යන්නේ නෑ කොන්ද කෙලින් තියාගෙන පිරිමියෙක් වගේ ලගට ගිහිල්ල අහන්න. ඊට පස්සෙ දවසක් වෙලාවක් කියයිනේ. දැන් කියන්න කිවුවත් කමක් නෑ.

ඇයගේ දෑස් දිහා කෙලින්ම බලන්න. ඇය අහක බලා ගත්තත් කමක් නෑ. ඇස් තියෙන දිහාම බලන්න. ඇයගේ දෑස් රදවා ගන්න ඔබ දක්ශයෙක් විය යුතුයි. තිරනාත්මකව ඇයට ඔබේ හද්වතේ තියන දේ ප්රකාශ කරන්න. මම කියනන් ඕණි විදිය ඒ කිසිම දෙයක කියන්නෙ නෑ. මෝඩයෙක් වගේ හැසිරෙන්නෙ නැතිව බුද්දිමත්ව ඒක අහ්න්න ඕණි (කෙනා අනුව වෙනස් වෙනවනේ) ඔබ ඇත්තටම හද්වතිනම බොක්කෙන්ම අදරේ කරන්වනන් ඇයට ඒක දැනෙනවා.

ඔබ ඇයට කතා කරන කාලය තුල ලං වෙච්ච ප්රමානයට සරිලන පිලිතුරක ඔබට ලැබේවී. 1පාර සමහර විට බෑ කියාවී. සතියක් දෙකක කලින් විදියටම ඉන්න. 2පාර අහන්න ඒකත් බෑ කිවුවොත් මාසයක් විතර ඉන්න. ඊට පස්සෙ 3 පාර අහන්න ඒත් බෑ කිවුවොත් විතරක්, ඒ ඇයි කියල අහන්න. ඊට පස්සෙ හේතුව දැනගෙන ඔබ සද්ද නැතුව ඉන්න. කලින් වගේම යාලුවන්ට චාටර් කරන්න දෙන්න එපා ඇයට එවිට පාලුවක් දැනේවී. හැබැයි ඔබ ඇය ගැන උනනදුවක් දක්වන බව ඇයට හැගෙන්නට හරින්න.

ටික කාලෙකට සමහර විට සතියකින් දෙකකින් මාසෙකින් අවුරුද්දකින්, දවසකින් ඇය ඔබ පිලිබද උනන්දු වන බව පෙනෙන්න තියෙනවනන් පොඩ්ඩක් හොට දාන්න තමන්ගෙ සෙන්සර් එකට දැනෙනවා දැන් නන් හරි කියල ආයෙ ලගට ගිහිල්ල අහන්න මට ඔයාව තේරෙනව කියලා අහන්න. මම හිතන්නේ දැන් ඔබ සාර්තකයි නොවැරදීම ඇගෙන් ඔබට ඇගේ කැමැත්ත ලැබෙනවා සහතිකයි.

සැ.යූ.- ඇයගේ යහලුවන් හැකි තරම් ලගින් තියාගන්න.(ශේප් එකේ )

ඉතින් ඔය ගැහැනු අපි ට නොකියන අපෙන් බලාපොරොත්තු වෙන දේවල් තියනවා අන්න ඒවත් දැනගන්න ඕනි.

No comments:

Post a Comment